Cases

Secretarieel werk voor Van ’t Hul Accountancy 

Van ‘t Hul Accountancy groeit hard en ziet in Vazz een partij die hen kan ondersteunen in office management, administratieve taken en 1e lijns telefonie. De werkzaamheden bevallen zo goed dat men ook Assistent Accountancy naar het moederbedrijf van Vazz, Alembo uitbesteedt. Een dedicated Virtuele Assistent met Business Administration achtergrond werkt fulltime voor Van ’t Hul vanwege de prettige manier van samenwerken en expertise. 

“We zijn tevreden met de taken die VAZZ voor ons oppakt, zoals telefoon beantwoording, salarisadministratie en het verwerken van mutaties in ons backofficesysteem. Prettige communicatie en inwerken via Slack.”

Controleren van verzekeringsoverzichten

Data opvoeren in Visma Severa

Uitwerken van audiofiles

Telefoon aannemen, doorverbinden

Regelen hotels / vliegtickets

Assisteren bij Salarisadministratie

Registraties in CRM

Bestellen kantoorartikelen

Office Management voor Schipveiling

Schipveiling veilt in samenwerking met de beste jachtmakelaars en het grootste veilingplatform van Europa boten of schepen. Diverse operationele taken worden door een vaste VA opgepakt die zorgt voor een vlot verloop van het gehele proces van Schipveiling. Voor Schipveiling is Vazz een onderdeel van de onderneming en vooral de communicatie tussen beide partijen verloopt soepel en duidelijk.

“Cindy mijn PA is mijn held”

Agenda- en CRM beheer

Binnenkomende en uitgaande Telefonie

E-mail afhandeling

Mailings en nieuwsbrieven versturen

Social media bijhouden en evenementen aanmaken

Verwerken van veilingrapportages

Optreden als contactpersoon voor BVA-Auctions, cliënten, verkopers

Nabellen getuigen en verwerken 112schade.nl

112schade.nl helpt klanten op een vakkundige en snelle wijze bij de afwikkeling van schade. Zo zijn er specialisten op het gebied van materiële schade en van letselschade. 112schade.nl werkt niet met een no cure no pay regeling. De klant ontvangt de volledige verhaalde schade. Er zijn al meer dan 42000 schades verwerkt.

“VAZZ is absoluut een toegevoegde waarde aan onze dienstverlening.”

Het koppelen van e-mails

Nabellen van getuigen

Opvragen van informatie van de schade-afwikkeling

Verwerken van expertiserapporten

Uitbellen naar klanten

Assisteren bij binnenkomende vragen

Beantwoorden helpdesk Nationale Hulp Gids

De Nationale Hulpgids is de marktplaats voor thuiszorg, kinderopvang, huishoudelijke hulp, begeleiding en meer. Voor de Nationale Hulpgids verwerkt Vazz aanvragen van hulpvragenden en hulpaanbieders. Vazz bemant daarnaast de volledige helpdesk van de Nationale Hulpgids. De werkzaamheden worden voor een groot deel uitgevoerd in het backoffice systeem van de Nationale Hulpgids. 

“De bemanning van onze volledige helpdesk loopt  naar tevredenheid. De vragen die bij ons binnenkomen zijn vaak specifiek inhoudelijk en dit hebben de dames zich snel eigen gemaakt, waardoor ik me met een gerust hart op andere zaken kan richten!”

Het telefonisch te woord staan van cliënten

Verzorgen van de e-mail helpdesk

Uitgaande telefoontjes naar zorgaanbieders/ vragers

Aanpassen CV’s voor Entopic

Entopic ondersteunt iedere dag meer dan honderd organisaties bij hun contentmanagement en webredactie. Om dit proces zo goed mogelijk te laten verlopen is ondersteuning gevraagd aan Vazz om te helpen met HR support werkzaamheden (detacheringsproces). Werkzaamheden bestaan uit vaste informatie die in een standaard template geplaatst moet worden.

“Ik vind de samenwerking goed en de communicatie uitstekend.”

CV’s van kandidaten aanpassen

CV’s van kandidaten in het juiste sjabloon plaatsen

Contracten voor nieuwe werkgevers aanmaken (vaste, tijdelijk of zzp)

Backoffice en receptie voor House of Payroll

Voor House of Payroll bemant Vazz de backoffice en de receptie. De inhoud van brieven worden gecontroleerd en nagegaan of er eventueel beslag gelegd moet worden op loon en of er informatie opgestuurd moet worden naar de betreffende instanties. Alle documenten van instanties plaats de Virtuele Assistent in CRM bij de juiste kandidaat. Er wordt ondersteund in het hele proces van plaatsing tot verloning.
“Dank je wel voor het snelle schakelen en de goede controle.”

Nieuwe kandidaat aanmaken in Halloflex (CRM)

Kandidaat contacten om alle documenten te ontvangen

Controleren van werkbriefjes

Mailbeheer

Communicatie met gerechtsdeurwaarders en incassobureaus

Management ondersteuning voor The IT Guy

The IT Guy is een IT-dienstverlener, gericht op kleine bedrijven die de taak van IT-afdeling overneemt. Het bedrijf focust zich op ondersteuning in de breedte: van netwerk/internetbeheer, werkplekbeheer tot contact met leveranciers en klanten. Om zich beter te focussen heeft The IT Guy de hulp van Vazz ingeschakeld voor assistentie bij ‘staf’ functies en ondersteunende taken voor klanten. 

Boeken huurauto

Relatiegeschenken bedenken en bestellen

Het doen van onderzoek

Uitwerken van resultaten